sâmbătă, 1 ianuarie 2011

FABRICA DE PAPETARIE ESTE ACUM SI PE FACEBOOK

Am realizat pagina de Facebook pentru blog pentru ca sa comunic mai usor cu vizitatorii acestui blog si pentru a promova articolele pe care le scriu. Eu nu promovez blogul pe messenger sau pe pagina personala de Facebook deoarece consider ca nu toti prietenii mei  sunt interesati de subiectele pe care le abordez. Cei care vor da “Like” acestei pagini vor fi singurii care vor primi mesaje de la mine in legatura cu blogul, asa mi se pare si normal.Un lucru bun este ca nu va mai trebui sa-mi trimiteti mailuri sau sa ma contactati pe messenger, veti putea sa ma intrebati direct pe pagina si veti primi raspunsul mult mai repede. Tot aici puteti sa-mi trimiteti sugestiile voastre, poate va doriti sa scriu articole despre anumite subiecte sau poate doriti sa-mi recomandati o carte sau un ceai bun.Si pentru ca vreau ca aceasta pagina sa va placa si sa fie utila si celor care intra zi de zi pe blog si nu au nevoie sa le amintesc de articolele scrise, voi veni cu noutati. In primul rand pagina va cuprinde mai multe poze de la evenimente sau de la diferite expozitii pe care le-am organizat. Mi-ar fi si greu (si nici nu ar arata frumos) sa pun pe blog sute de poze, cand pot pune doar cateva iar restul le puteti vizualiza pe pagina.Tot pe aceasta pagina voi organiza si concursuri in viitor, voi anunta colaborari in exclusivitate, voi oferi diferite informatii si…ma voi mai gandi. [Image]In ceea ce priveste numarul de postari pe pagina puteti sta linistiti. Vreau sa ma limitez la maxim 2-3 postari/zi, n-are nici un rost sa va sacai si pe voi si sa-mi pierd si eu toata ziua pe retelele de socializare.Cam asta am dorit sa va povestesc despre acest subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu